2010. augusztus 30., hétfő

Betegség, itthon és a hétvége

A múlt hetet itthon töltöttük, a fiúk is és én is, mert hát ugye ki lenne itthon velük.
Közben itt a suliszezon is, csak több a vevő. Kedden pl. a gyerekekkel mentem be Debrecenbe áruért, mert máshogy nem tudtam megoldani, igaz 2 helyre mentem és le volt beszélve előre, úgyhogy nem töltöttem sok idő a nagykerbe, ők meg az autóban ettek, könyvet nézegettek, szerencsére nagyon ügyesek voltak, jól bírták a dolgot, de ha nem muszáj akkor soha többé nem csinálok ilyet.
Szerdán visszavittem a dokihoz a fiúkat, de még nem voltak teljesen egészségesek, ezért egész hétre kiírták őket. Pénteken jött Erzsike néni, így már én is tudtam jönni a boltba dolgozni, nagyon rossz volt, hogy nem lehettem itt.
Szombaton délelőtt jött Andi és megnyírta az egész családot. Oli nagyon sírt, Zsombi pedig olyan ügyes volt, egy kukkja se volt, amíg levágta Andi a haját. Dél körül indultunk be Debrecenbe, mert most volt Lajcsi szülinapja és Klaudia meglepetés ebédet készített, és meghívott minket is, mi is a meglepi részei voltunk. Jót ettünk, jót dumáltunk, kb. fél 6 körül értünk haza, olyan jó volt kettesben elmenni, és a gyerekek nélkül jól érezni magunkat, többször is kellene, mert nagyon jól esett mindkettőnknek.
Vasárnap reggel mentünk Csegére, mert ganéztak apuék a birkák alól, persze Kristófnak a trágya közelében kellett lennie, apu megkereste neki a kis villát és ő is dobálta a trágyát. Azt mondta, anya olyan jó volt szarozni!!! :) Később elmentünk anyósomhoz, aki természetesen nem volt otthon, aztán Erikáék és délután Juliskáék, tök jól eltöltöttük a napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése