2010. augusztus 30., hétfő

Újra az oviban és a böcsiben

Ma reggel a fiúk már 1/4 6 után átvándoroltak a szobánkba, pedig nyugodtan aludhattak volna.
Készülődtünk az oviba, bölcsibe. Zsombi már itthon rosszul volt mikor mondtam neki, hogy megyünk, Lenke néni, Eszter néni, anya megy dolgozni, stb..... Először a Dózsa oviba mentünk, mert vittem a Kristóf igazolását, és el kellett hozni a bentijét és az ovizsákot, a kicsik is jöttek velünk, aztán mentünk a bölcsiebe. Oli még nem is volt vészes, de Zsombi már a cipőcserénél elkezdett nyüszizni. Bekísértem őket, akkor már mindketten sírtak, sőt Zsombi levágta magát a földre. Fú, brutál volt látni őket.
Aztán vittem Kristófot a megszokott ovijába, de ő is elkezdett pityeregni, hogy menjek értem majd időben, meg gyorsan.
Ez a mai nap nagyon rosszul kezdődött, remélem ha megyek értük azt fogják mondani, hogy nem volt gond a gyerekekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése