2010. szeptember 23., csütörtök

Betegség, bölcsi, ovi

Az elmúlt hetekben megint volt egy kis betegeskedés, kis bölcsibe járás is, de Oli már megint köhög egy kicsit és folyik az orra. Tegnap elvittem a dokinőhöz, mert Lenke néni mondta, hogy nagyon folyik az orra Olinak és alvás idő alatt is sokat köhögött. A dr.nő azt mondta, hogy nem vészes, szerinte mehet bölcsibe, írt fel köhögéscsillapítót, amit beadtam neki és az aloe verás vitaminból tegnap 3-at is kapott, persze dugiba,mert a többinek is kellene, itthon alig köhögött, az orra az viszont megindult, éjszaka tök jól aludt, egyszer sem köhögött. Reggel köhögött egy kicsit, de nem vészes, és vittem őket, nagyon kíváncsi leszek, hogy délután mit fog mondani Lenke néni.
Korábban történt, pénteken, hogy reggel elvittem őket, csinálom itthon a dolgom és csörög a telefon. Eszter néni volt, hogy elfogyott a pelus a fiúknak, és tudnék-e vinni. Tök ciki volt, mert vinni akartam, de a nagy reggeli kapkodásba itthon hagytuk, oké elvittem a pelust, nem vettek észre a fiúk. hazajöttem és kb. 1 óra múlva megint jön a tel., hogy Olinak nagyon megy a hasa, büdös, úgyhogy valami vírusos dolog, hipp-hipp hurrá!!! gondoltam, nem igaz, hogy már megint összeszedett valamit, na rohanás érte, őt akartam hazahozni, éppen megebédeltek már, Lenke néni kihozta Olit az öltözőbe, de nem is mondta, hogy anya jött. Mire Olit felöltöztettem, jött Lenke néni Zsombival, hogy sír és keresi Olit, pedig amúgy nem is szoktak együtt lenni, de gondolom szétnéznek megvan a tesó, és akkor minden oké.
Úgyhogy haza kellett hoznom mindkettőt és elmentünk orvoshoz. Felírta a szükséges dolgokat, de szerencsére nem kellett, mert azután nem ment a hasa, és egyik sem kapta el, hétfőn még itthon voltak, igaz akkor meg már Kristóf volt beteg, őt egész hétre kiírta a dokinő, mert csúnya torokgyulladása volt, a kicsit pedig mehettek bölcsibe. Annyira brutál ez a betegség, egyszer egyik, aztán a másik, na ha mind a három, akkor meg aztán nagyon rossz!!!!
Remélem ez a vitaminkészítmény segíteni fog!! Majd kiderül.
Amúgy apunak is vettem dolgokat, mert sajnos baja van a prosztatájával és reményeim szerint ez segíteni fog neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése