2010. június 29., kedd

Napi események

Tegnap végre előbújt a nap, amit már nagyon vártunk. Reggel én jöttem a boltba dolgozni, Zoli maradt a fiúkkal, (szokás szerint). 1/2 9 után jött a csapat, a kicsik maradtak velem, Zoli pedig elvitte Kristófot a hittanos napközis foglalkozásra, a templomhoz.
A kicsik persze pakoltak, nézték az állatokat a noteszeken, mappákon. Aztán beültettem őket a forgós székbe és úgy gurítottam őket, nagyon élvezték. Miután apa megjött még játszottak az udvaron, aztán bementek. Fontos, hogy 1/2 körül már ebédeljenek, mert ha később esznek, akkor már nagyon álmosak, főleg Zsombi és akkor alig esznek valamit. Tegnap nagyon jól ettek, (amúgy általában is jól esznek), nagyon szeretik a mama húslevesét!!!
Kristófért ebéd után ment Zoli, és ő is lefeküdt, kb. 1/2 körül.
Zárás után elmentem Lidl-be, vettem ásványvizet, kekszet meg ropit, hogy elvigye Kristóf a hittanos összejövetelre.
Este lángost sütöttem, amit a srácok nagy kedvence!! Ettek is belőle rendesen.
Az éjszaka jól telt, szerencsére nem kelt fel egyik gyerkőc sem.
Reggel Oli ébredt 6 körül, Zsombi és Kristóf pedig fél 7 után ébredt. Persze Olit alig tudtam lefoglalni, mert ő mindenáron fel akarta ébreszteni a tesóit.
Délelőtt kint voltak az udvaron és erre járt Erzsike néni, bejött a srácokhoz. Már több mint 2 hete nem volt nálunk, nem vigyázott a fiúkra. Zsombi teljesen be volt indulva, játszott vele, kacagott, Oli pedig a motorján ücsörgött, kissé morcisan. Neki nem volt kedve Erzsike nénizni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése