2010. július 20., kedd

Az elmúlt napok eseményei

A hétvégén, szombaton eljöttek hozzánk Nagy Jocóék Sámsonból, sokszori halasztgatás után végre összejött a találka. Sütöttem finom lángost, vettünk dinnyét, ők hoztak még jégkrémet is,
úgyhogy habzsi-dőzsi volt!!! Jöttek a csajok is, jót játszottak a fiúkkal, szerencsére nem volt balhé köztük, tök jól elvoltak, mi pedig tudtunk beszélgetni.
Vasárnap Zoli melózott, én itthon voltam a fiúkkal, délelőtt már nem volt olyan hőség, jó volt kinn lenni, de aztán jött egy kisebb vihar, úgyhogy be kellett mennünk. Zsombikám úgy fél a mennydörgéstől, kint is játszottak és ahányszor dörgött, mindig szaladt oda hozzám és mondta, hogy dörög, nagyon nem szereti!! Anyuék nem jöttek.
Hétfőn anyu jött a fiúkra vigyázni, a boltba pedig a szomszéd srác ugrott be, mert én áruért mentem Debrecenbe. Sikerült bevásárolni nagyjából. Ami a fiúknak a legfontosabb volt, vettem még két motort, mert van egy és általában veszekedni szoktak, hogy ki üljön rá, úgyhogy most már van 3. Persze abból viszont gond lett, hogy az egyik zöld, a másik kettő pedig szürke és mindenki a zöldet akarta este mikor kint voltunk. Borzasztó, hogy mindig van min veszekedni nekik, de végül minden elsimult és szépen játszottak, később kihoztam az alagutat nekik, akkor mindhárom bújkált benne, jól elvoltak, közben én a virágoskertet gyomláltam, később leszedtük még a málnát, sajnos már nem sok van rajta. Zsombi imádja, kétpofára tömi befelé, leszedi a bokorról és úgy, nem örülök neki, de bio, csak az eső érte. Oli azt sem szereti, sajnos ő ilyen nem igazán eszi a gyümölcsöket, még csodálkoztam is, mert a dinnyét kóstolgatta, hogy este ettünk.
Zoli későn jött, mi már vacsiztunk és készülődtünk a fürdéshez.
Az éjszaka elég jól telt, igaz Oli ma is felébredt 4 körül és nem akart visszaaludni, se az ágyában, se a miénkben, végül 1/2 6 körül köztünk elaludt, nemsokkal utána Zsombi már kelt is, úgyhogy megint elég vacakul aludtam.
Kristófot kelteni kellett, mostanában tök jól alszik, és készültünk az oviba. Még 2 hetet jár, aztán 1 hét szünet, pont akkor amikor a kicsikkel kezdjük a szokatást. Aztán megy 3 hetet a másik oviba, a 3. utcára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése