2010. július 30., péntek

Végre jó idő!!

Tegnap délután már jó idő volt, úgyhogy a fiúkkal is ki tudtunk jönni. Zoli este lenyírta a füvet, addig mi bent voltunk, én készítettem a mai kaját a fiúk meg játszottak, vittem be kifestőt és színeztek, Kristóf nagyon ügyesen, Oli össze-vissza firkálta a lapot, ami zavarta ám Kristófot, Zsombit pedig egyáltalán nem érdekelte a dolog. Később kimentünk az udvarra játszani, aztán átjött Pepe és Klari is, később pedig Vanda és Marcsi, jó kis csapat jött össze. Motoroztak, homokoztak, jól elvoltak a gyerkőcök. Aztán átmentünk Pepéékhez megnézni a kiscsibéket, amit a gyerekeim nagyon szeretnek. Zsombi simán kivette őket a dobozból, Oli persze hozzá se nyúlt, ő így van a kutyával is, fél tőle, általában fel kell venni, ha átmegyünk a szomszédba.
Éjszaka jól aludt mindenki, Zsombi sem kelt fel hajnalban. Ma van az utolsó nap az oviban Kristófnak, aztán szünet. Egy hetet itthol lesz, aztán pedig megy egy másik oviba. Tegnap beszéltem Icussal, a Kristóf óvónőjével, aki felhívta az bölcsit és a nagyfőnökasszonyt, Zsuzsát, és azt mondta, hogy teljesen nem lesz kész a bölcsi, de 1-2 csoport igen, mert fogadni kell a gyerekeket és ha én úgy látom, hogy a körülmények jók, akkor vigyem a fiúkat, mert aki dolgozik, annak fel kell venni a gyerekét, és hivatkozhatok rá is meg Zsuzsára is. Úgyhogy remélem jónak fogom látni a helyzetet hétfőn és kezdhetjük a bölcsit. Nagyon izgulok,hogy mi lesz!! Amúgy is ez a hónap kész káosz lesz szerintem, itt a bölcsi, a szokatás, Kristóf 3 hétig más oviba jár majd, jönnek a suliszezonra vásárolni, mennem kell áruért, és megszervezni a gyerekek el és hazavitelét. Szép kis program! De minden okés lesz!!! Ügyesen kitaláljuk a dolgokat és minden megy, mint a karikacsapás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése