2010. augusztus 27., péntek

2. hét a bölcsiben

Aug. 16 Hétfő: 10-re mentünk és azt mondták a gondozónők, hogy megpróbálják, hogy ebédeljenek a fiúk, úgyhogy olyan 3/4 12 körül menjek értük. Mikor odamentünk kint voltak és sírtak hogy eljöttem. Nagyon rossz érzés, de tudom, hogy nem sírnak sokáig, ez volt Erzsike nénivel is,sőt néha még mostanában is van ilyen, pedig már több mint 1 éve jár hozzánk.
A fiúk ügyesek voltak, bementek a többiekkel és ettek is, tök jól, önállóan. Megmutatták nekik az ágyat is, mert a többiek már készülődtek a lefekvéshez.
Aug. 17.: 1/2 10-re mentünk, még bent voltak a gyerekek, felvettük a benticipőt, ügyesen leültek a kispadra, ahol a cipőt húzzuk, megkeresték a szekrényüket, olyan jó volt látni őket, hogy tetszik nekik a dolog. Nagyon lelkesen mentek be a csoportba, nem volt sírás.
1/4 1-re mentem, mert mondták,hogy megpróbálják az alvást is, mire mentem Zsombi már el is aludt, Oli is szépen feküdt, igaz mocorgott, (kicsit bekukucskáltam az ajtón), de később elaludt.
Elkérték a számomat és mondták, ha esetleg felkelnek és nyűgösek, akkor hívnak, hogy menjek értük, ha nem akkor 1/2 3 körül menjek. Nem hívtak, jól aludtak a fiúk, még várnom is kellet rájuk, 3 után jöttünk el a bölcsiből.
Aug. 18. 9-re mentünk, be a csoportba, ügyesen vettük fel a bentit, tudták,hogy mi hol van, le kell ülni, szépen bekísértem őket, semmi búcsúzkodás és már el is jöttem. Szerencsére nem sírtak, később is jól érezték magukat, játszottak, ettek, aludtak, 3kor mentem értük, minden okés volt.
Aug. 19. Csüt.: 1/2 9-re mentünk még reggeliztek a gyerekek, így ők is kaptak kaját. Olira adtam először a bentit, és míg Zsombira adtam addig ő már be is ment a csoportba, Zsombi is csak úgy szaladt be, de visszahőkölt, gondolom rájött, hogy én nem megyek. Nem sírtak. minden rendben volt. 3ra mentem értük.
Ez eddig tuti jól ment, csak közben Oli elkezdett köhögni, folyni az orra és mindketten csipásodtak, ha meg vannak fázva általában váladékozik a szemük. Vettem C vitamint, lándzsás utifű szirupot, de sajna nem sokat ért, mert szombaton Olinak 39 fokos láza lett, hányt, köhögött, és az ügyeletre is elvittem, antibiotikumot kapott. Szombat éjszaka Zsombi is lázas lett, Kristóf pedig hétfőn lett lázat, úgyhogy 3 beteg gyerekkel elindultam a dokihoz. Hát nem volt semmi.Valami vírusos dolog van itt mostanában, több gyereken is kijött ez a dolog. úgyhogy itthon maradtak a fiúk, szerdán visszamentünk, de még nem tökéletesek, úgyhogy majd hétfőn viszem őket, Kristóf már a Szigetkerti, megszokott oviba megy,a kicsik pedig a bölcsibe. Jaj, nem tudom milyen lesz majd, Zsombi emlegeti Eszter nénit és Lenke nénit, de tuti, hogy lesz sírás megint.
Sőt Kristóf már elkezdte,hogy majd ebéd után menjek érte az oviba, nagyon megviselte ez az oviváltás, és hogy itthol voltunk együtt, remélem nem lesz gond vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése