2010. augusztus 27., péntek

Bölcsis beszokatás és az első napok

Megpróbálom összesíteni az első bölcsi napokat. A bölcsi még mindig nincs tökéletesen kész, a hátsó udvarrész le van rekesztve, a tetőn még nem voltak cserepek, itt-ott hegesztenek, de állítólag aug. 31-re kész lesz.
Aug. 9. Hétfő: 10-re mentünk, a gyerekek kint voltak az udvaron, a fiúk először csak engem öleltek, de aztán homokozta, sétáltak, felfedezték az udvart. Jól érezték magukat. Megismerkedtünk Lenke és Eszter nénivel, akik a gondozónők lesznek, első benyomásom jó volt, mindketten szimpatikusak.
Aug. 10. Kedd: 10-re mentünk és 20 percre otthagytam őket. Elsurrantam nem vették észre. Nem sírtak, észre se vették, hogy elmentem. Megkaptuk a jelünket, lapát és katicabogár, hát lehetne jobb is, de a választhatók közül ezek voltak a számomra szimpatikusak.
Aug. 11. 10-re mentünk és 1 órát hagytam ott őket, most volt sírás-rívás, de kis idő után megnyugodtak és szépen játszottak, Zsombi egyszer mondta, hogy anya, de nem sírtak.
Aug. 12. 10től voltak 1,5 órát, megint kicsi sírás, de hagyták magukat megvigasztalni, ügyesek voltak.
Aug. 13. péntek, esett az eső ezért bent voltak a csoportban, ahol még nem is voltak, ezért én is maradtam velük fél órát, már tudták,hogy el fogok jönni ezért sírtak is egy kicsit, de aztán együtt nézegettük a játékokat, és megnyugodtak, mikor eljöttem nagyon sírtak, még kint az autónál is hallottam a hangjukat. 3/4 12 körül mentem értük, a gyerekek már ebédeltek, de ők nem ültek le közéjük, játszottak. És nagy mosollyal az arcukon szaladtak hozzám, mikor mentem értük. ügyesek voltak, ezt mondták a gondozónők.

Közben Kristóf a Dózsába jár és nem szeret ott lenni,őt is mindig haza kellett hoznom délben, mert azt mondta,hogy ő utánozza a kicsiket, és ha ők majd ott alszanak akkor ő is ott alszik az oviban. Csúcs ez a kispasi, olyan érzékeny, hogy nagyon, lehet azért mert első gyerkőc....?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése