2010. augusztus 6., péntek

Szoboszló, Bölcsi, fürdés, stb....

Szombat délután elmentünk Szoboszlóra, na azért nem fürdeni, csak egy kicsit kimozdulni, mostanában sehol sem voltunk. Mindig van valami, meg a 3 gyerekkel elindulni!!! Szóval sétáltunk, ámulva nézték a szökőkutat, jót játszottak a játszótéren a fürdő előtt, bementek az ugrálóvárba, Zoli is mert a kicsik nem tudtak felmászni a csúszdához, de nagyon élvezték. És nekünk is jól esett már kimozdulni és nem a mindennapi dolgokkal foglalkozni. Sajnos a fényképezőt itthon hagytam, úgyhogy nem tudtam megörökíteni az eseményeket.



Vasárnap végre fürödtünk a medencében, amit Laciéktól kaptunk, amit kicsit foltozni kellett mielőtt használtunk, de nagyon jó, csak az a baj, hogy elég sok vizet kell beleengedni, hogy jó álljon a medence fala, a fiúk meg még nem találkoztak ennyi vízzel, de nem volt semmi gond. Kristóf nagyon élvezte, Zsombi az úszógumival csak úgy jött-ment, néha elhasalt a vízen, de nagyon élvezte, Oli persze hallani se akart az úszógumiról, ezért rá nagyon kellett figyelni, ő csak úgy sétálgatott és le akart ülni minden áron, de hát akkor elmerült volna!! :) Nagyon édesek voltak.


Hétfőn bementem a bölcsibe és már befelé menet láttam, hogy itt 1 gyerkőc sincs. A vezető azt mondta, hogy a gyerekek a szomszédos oviban vannak, és ha akarom, akkor vihetem őket másnap, de Icus is azt mondta, hogy ő akkor vinné a kicsiket, ha az állandó helyükön kezdik a bölcsit, az oviba nem vinné, én is így láttam, ezért úgy döntöttem, hogy majd jövő héten, azaz 9-én megyünk, 10 órára kell mennünk, 1 órát együtt eltöltünk.
Hétfőn volt anyu, de a többi napon nem tudott jönni, ezért most Erzsike néni van egész nap a fiúkkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése