2010. július 27., kedd

Esős napok!!!!!

Sajnos már megint esik, napok óta!!! Ez borzasztó!! A fiúk meg vannak veszve idebent, Zsombi állandóan mondja menni, menni, és üti az ajtót.
Mostanában az éjszakáink megint nem jók, tegnap is Oli átjött és ordított, alig tudtuk megvigasztalni, ivott, 2szer megcsinálta ezt és végül adtam neki nurofent, mert gyanítom, hogy jön a foga, pár napja is nyűgös volt és ömlött a nyál a száján. A gyógyszert bevette és aztán szépen el is aludt, de ott volt még Zsombi is, aki szintén 2szer felébredt az Oli sírása miatt. Ő végül, néhányszori oda-vissza sétálás után a mi és a gyerkőcök szobája között, a mi ágyunkba kötött ki és ott is aludt. Mikor átjött Zsombi már nem voltam magamnál és inkább odavettünk magunk közé, totál fáradt voltam. Reggel 6 óra 10-kor ébreszt a telóm, de kinyomtam és majdnem 7 óra volt mire ki bírtam mászni az ágyból, nagyon vacak éjszakánk volt. Kristóf ő jól aludt, nem vett észre semmit az éjszakai eseményekből.
Zoli is itthol van ma is és tegnap is.
A bölcsi teteje vajon elkészül? Remélem igen, de esik, hogy csinálnák? Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit mondanak jövő hét hétfőn a bölcsibe, mert én már készülök, hogy kedden megyünk a fiúkkal. Jaj, nem tudom mi lesz. Olyan jó lenne, ha minden a helyére kerülne és menne a maga útján, de mikor simul ki a helyzetünk? nem tudom. Egyszer majd csak okés lesz minden.
Zsombi tegnap megevett 1 nyers ubit, tök édi, ahogy mondja obi, obi, nagyon szereti a görög és a sárgadinnyét és a főtt kukoricából is rendesen evett a hétvégén. Oli persze egyiket sem eszi meg, csúcs egy csávó, nem kell neki a gyümölcs, de ha le van reszelve pl az alma azt megeszi. Nem tudom miért alakult így, mert amúgy ügyesen eszik, kanállal is és megrágja az ennivalót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése