2010. július 8., csütörtök

Esti palacsinta sütés 3 gyerekkel!!!!

Zoli mostanában már megint eljár dolgozni, én a boltban vagyok, Kristófot viszem reggel az oviba, a kicsik meg itthol vannak, néha anyu jön, néha Erzsike néni és vigyáz rájuk. Anyu tök rendes, hogy minden nap képes azért átjönni Csegéről, hogy így segítsen nekünk, pedig nekik is ott a bolt, meg a napi tennivalók.
Ez így volt tegnap is. Anyu zárás után hazament és meg leültem játszani egy kicsit a gyerekekkel. Zsombi mostanában teljesen be van zsongva, állandóan a mesét nézné a tv-ben, aminek nem örülök. Olyan szépen tudja mondani, hogy "dízel tíz" (A Thomason mesében egy vonat) és "pók, pók" (vizipók), közben pedig áll a tv előtt és mutogat, alig lehet leállítani. Nem tudom miért kattant rá ennyire, Kristóf nem is nagy tv néző, de Zsombi az csúcs!!!!!
Nagynehezen megnyugodtak a kedélyek, szépen játszottak, gondoltam megsütöm a palacsintát holnapra, persze mindhárman kijöttek a konyhába és ott sertepertéltek körülöttem. A vége az lett, hogy én álltam a tűzhely előtt, mellettem 3 szék, ők meg hárman ott álltak a széken, nézték, hogy mit csinálok és pakolásztak a mosogatóban meg a konyhaszekrényen. Persze azt is figyeltem, hogy le ne essenek, mert azért ide-oda mocorogtak. Le is főttem rendesen mire kisütöttem a palacsintát!! Azt hiszem nem csinálok ilyet gyakran, csak majd ha Zoli itthol lesz figyel a fiúkra.
Kristóf mióta járt a hittanos napközibe 1 hetet nem nagyon akar oviba menni, gondolom jobban tetszett neki, hogy délután itthol van. Azzal vigasztalom, hogy a tesói is mennek hamarosan bölcsibe, apa is dolgozik, én is, nekik meg az ovi és a bölcsi a dolgozó, ahová menniük kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése