2010. július 28., szerda

Még mindig esik és hideg is van!!!

Az idő még mindig vacak, a fiúk pedig nyűgösek, annyira szeretnek kint lenni, de állandóan esik, néha csak kicsit, néha meg aztán nagyon. és hogy milyen hideg van, a fiúkra ismét ráadtam a pizsi alsót és a felsőt is, eddig csak bodyban aludtak, és elővettem a vastagabb plédet. Csúcs, hogy ez van júliusban!!!!
A múlt éjszaka elég jól telt, igaz Zsombi hajnalban meglátogatott minket és közénk feküdt, kicsit aludt, majd 1/4 6-kor ő úgy gondolta, hogy itt az ideje az ébredésnek és mászkált, meg dumált. Kristóf 6 körül ébredt, Oli aludt a legtovább.
Ma vittem árut az egyik suliba és a bölcsi előtt mentem el, hát mit nem mondjak elég rosszul néz ki, munkások mindenfelé, a tető nincs kész, ponyva van rajta, szóval nem tudom, hogy mehetünk-e a jövő héten a fiúkkal. A boltban volt egy anyuka, akinek bölcsis a kicsije és ő azt mondta, hogy szerinte megkezdődik rendesen a bölcsi, na mindegy majd hétfőn kiderül. Én szeretném ha már kezdenénk, de hogy mi lesz?
Ma zárás után készülünk Csegére. Zoli találta ki, hogy menjünk át anyuékhoz, mert már régen voltunk, a fiúknak is jót tesz a levegőváltozás, meg a tesóm is itthol van most. Remélem jó lesz majd, mert nem sok időt tölthetünk ott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése